سولمازسولماز، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

سولماز جون وسبحان گلم

شعر مورد علاقه ی من و داداش

1390/8/1 19:49
423 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه روز یه روز تازه  چشمک یه روز که خورشیدلبخند قشنگو نازه   خیال باطل

لبهای همه به خنده بازه  مشغول تلفن  گنجیشک کوچولو لونه میسازهلبخندحالادست قلب

دست گاوچراندست  به من زنگ بزن                                               

سلام سلام  کی ماهه کی ستارهتعجب من بغلمندل شکسته منعینک منیول کی تو ی دستاش گل

دوستی داره دلقکمن خوابمنزبان من شیطانمنزبانکی

 

 

 

 

 

 

صبح تاشب خندون ومهربونه سبزمنعصبانی من هیپنوتیزممن آخمنتشویقدلش پرازابی اسمونهچشمسلام به

هرکی دستشوبالاکرد باشادی یاش سروصدابه پاکردسوال


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

dp
1 آبان 90 21:34
سلام . باز هم مثل همیشه وبلاگتون قشنگه .خوشحال میشم به وبلاگ دختر عزیزم سر بزنید . ممنونم


سلام ممنونیم که به ما سر زدید